Padel Club Finland

Minkälainen maila sopii minulle?

Sopiva maila on hyvin yksilöllinen, joten parhaiten löydät itsellesi mailan jos pääset klubille testaamaan mailaa ja sen perusteella voit tehdä päätöksen sopivasta. Löydät mailojen painot lisätiedoista. 


Miksi en saanut tilausvahvistusta?

Joskus näin voi käydä, kun verkkokaupassa on ruuhkaa. Kun olemme lukeneet viestisi, lähetämme tilausvahvistuksen uudelleen.


Tilasin väärän värin, koon yms. Voinko muokata tilaustani jälkikäteen?

Tilauksesi siirtyy automaattisesti kerättäväksi ja toimitettavaksi eikä tilausta voi muokata jälkikäteen.

Tämän vuoksi ennen maksua kehotamme vielä tarkistamaan tilaus- ja toimitustiedot.

Suosittelemme tilaamaan uuden tuotteen tilalle ja palauttamaan väärän.



Voinko yhdistää kaksi tekemääni tilausta?

Tilaukset käsitellään yksittäisinä, eikä niitä voi jälkikäteen yhdistää.


Voinko peruuttaa tilaukseni?

Tilauksesi siirtyy automaattisesti kerättäväksi ja toimitettavaksi eikä tilausta voi perua.

Sinulla on kuitenkin 14 päivän palautusoikeus saatuasi tilauksen.

 

Sain sähköpostin, että ostamani tuote on loppuunmyyty. Miten tämä on mahdollista?

Varastosaldo ei ole täsmännyt ostamasi tuotteen kohdalla ja olemme pahoillamme tästä.

Meillä on oikeus tässä tapauksessa perua ostoksesi puuttuvan tuotteen osalta ja palauttaa rahasi.


Onko tilaukseni otettu käsittelyyn?

Saat sähköpostin, kun tilauksesi on otettu käsittelyyn. Huomioithan, että ruuhka aikana tilauksen käsittelyssä voi mennä n. 3-5 arkipäivää.

Voit myös seurata tilauksesi vaiheita lataamalla PostNord tai Posti sovelluksen.


Koska tilaukseni saapuu?

Tilauksen käsittelyyn varastolla menee n. 1-4 arkipäivää ja sen lisäksi kuljetukseen n. 1-3 arkipäivää. Huomioithan, että emme voi vaikuttaa kuljetusyrityksen mahdollisiin viivästyksiin.


Sain viestin, että tilaukseni on matkalla, mutta haluan vaihtaa sen saapumisosoitetta?

Voit ottaa yhteyttä valitsemasi kuljetusyrityksen (Postnord tai Posti) asiakaspalveluun.