Padel Club Finland

Padel Sports Oy:n toimitusehdot

Näissä toimitusehdoissa kerrotaan Padel Sports Oy:n (Y-tunnus: 2767123-4) toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät mm. vakiovuoroehdot sekä tiedot verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.

Sisältö

  1. Sisältö
  2. Yleistä
  3. Vakiovuoroehdot
  4. Toimitusaika
  5. Toimitustavat
    1. Nouto Postista
    2. Nouto
  6. Maksutavat
    1. Suomen Verkkomaksut
    2. Käteinen
    3. Lasku
    4. Postiennakko
  7. Palautukset
    1. Palautusohjeet
  8. Myyntialue
  9. Laskutettavat työt

2. Yleistä

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 10% tai 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.


3. Vakiovuoroehdot

PADEL CLUB FINLAND
VAKIOVUOROSOPIMUS 16.8.2021 ALKAEN

Padel Club Finlandilla on oikeus hintojen ja ehtojen muutoksiin. Mahdolliset muutokset hintoihin tai ehtoihin astuvat voimaan ilmoitushetkestä.

  1. Vakiovuoron hinta määräytyy hinnaston mukaisesti.
  2. Vakiovuoroasiakkaamme on oikeutettu erikoisetuihin kaikilla klubeillamme ympäri Suomen. Kulloinkin voimassa olevat edut julkaistaan myöhemmin www.padelclub.fi/vakiovuorot sivustolla ja niistä kerrotaan asiakkaalle sähköpostitse.
  3. Vakiovuorosopimus on voimassa toistaiseksi.
    Mikäli sopimus halutaan irtisanoa, voi sen sopia päättymään vuosittain joko 31.12. tai 15.6. Asiakas voi irtisanoa vakiovuoron 1kk irtisanomisajalla painavan terveydellisen syyn (lääkärintodistus) tai paikkakunnalta muuton vuoksi.
  4. Vakiovuorot ovat kesätauolla vuosittain ajalla 15.6. – 15.8., jonka aikana vakiovuorolaiset voivat pelata irtovuoroilla edullisemmin. Kesäetu päätetään vuosittain ja ilmoitetaan vakiovuorolaisille toukokuun aikana.
  5. Vakiovuoro ei edellytä pelaamista seuraavina pyhäpäivinä: jouluaatto ja -päivä, uudenvuodenaatto ja juhannusaatto.
  6. Padel Club Finlandilla on mahdollisuus muuttaa vakiovuoron hintaa 2 kertaa kalenterivuodessa. Mikäli hinta nousee yli neljä (4) euroa / tunti, voi asiakas irtisanoa vakiovuorosopimuksen ilman irtisanomisaikaa.
  7. Vakiovuoron varaajalla on oikeus perua yksittäinen vakiovuoro neljä (4) kertaa kalenterivuoden aikana (kaksi kertaa syyskaudella ja kaksi kertaa kevätkaudella). Vuoron peruutuksen määräaika on 48 tuntia ennen vuoron alkua. Vakiovuoron voi myydä toiselle käyttäjälle, joten kannattaa ensin yrittää myydä vuoro itse ja vasta sitten hyödyntää neljää peruutusmahdollisuutta.
  8. Pidätämme oikeuden perua yksittäinen vakiovuoro clubilla järjestettävän kisan/tapahtuman vuoksi, esim. padelin SM-kisat tai muut viralliset kilpailut.
  9. Maksutiedot toimitetaan vuoron vahvistamisen jälkeen. Yritysasiakkailla on mahdollisuus valita maksutavaksi myös laskutus ennakkoon neljännesvuosittain.
  10. Mikäli maksettuja vuoroja joudutaan peruuttamaan, maksut siirtyvät saldoksi vakiovuorolaisen asiakastilille.
  11. Erityistoiminta epidemia tilanteissa:
    Jos viranomaiset määräävät Padel Club Finlandin kiinni, perutaan kaikki vuorot tältä ajalta veloituksetta.
    Jos sisäliikuntaa tai vastaavaa ei suositella viranomaisten toimesta, voidaan vakiovuoroja siirtää toiseen ajankohtaan korkeintaan 6kk päähän alkuperäisen vuoron ajankohdasta.
    Jos asiakas ei halua pelata vakiovuorollansa epidemia tilanteesta johtuen, voidaan vakiovuoroja siirtää toiseen ajankohtaan korkeintaan 6kk päähän alkuperäisen vuoron ajankohdasta.
  12. Jos vakiovuoro otetaan uudelle, myöhemmin avattavalle klubille, saa vuoron perua ilman rajoituksia ensimmäisen vakiovuorokuukauden aikana.


4. Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan. Esimerkiksi ennakkomaksu tilisiirrolla voi viivästyttää hieman tilauksen käsittelyynottoa, koska maksun täytyy näkyä tilillämme ennen kuin tilaus otetaan käsittelyyn. Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika on 1-3 päivää.

Tuotekohtaiset toimitusajat näkyvät kunkin tuotteen tuotekortista. Maksu- ja toimitustapojen ehdot näkyvät tältä sivulta Toimitustavat- ja Maksutavat-kohdista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Padel Sports Oy ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.


5. Toimitustavat

Toimitamme tilauksia alla listatuilla toimitustavoilla. Kunkin toimitustavan yhteydestä näet lisäksi toimitusajan ja hinnan.Tilauskohtaisesti saatavilla olevat toimitustavat näytetään automaattisesti ostoskorissa ja myös hinnat lasketaan automaattisesti.

Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi jää odottamaan puuttuvia tuotteita. Voimme tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja loput tuotteet toimitetaan jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan tilausnumero.

Nouto Postista

Tilauksesi on noudettavissa lähimmästä Postin toimipisteestä yleensä lähettämistä seuraavana päivänä. Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja lunastaa paketin tämän kyseisen koodin avulla. Huom! Annathan tilatessasi puhelinnumeron, sillä Itella ei lähetä saapumisilmoitusta enää paperisena versiona.

Kaikki yli 100 euron tilaukset toimitetaan ilmaiseksi tällä toimitustavalla.

Nouto

Nouto on aina ilmainen. Nouto onnistuu vain sovittuina aikoina, joten otathan yhteyden aina ennen noutoa. Noutotilauksia varten pakkaamme tilauksen valmiiksi, joten tämä on samalla paikkakunnalla asuville vaivattomin ja halvin toimitustapa. Noutotilauksien maksu onnistuu joko käteisellä tai verkkokaupan kautta millä tahansa maksutavalla (pl. postiennakko).


6. Maksutavat

Verkkomaksut - Paytrail Oyj

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Käteinen

Vain noutotilauksille. Voit halutessasi maksaa myös luottokorteilla.

Lasku

Vain yrityksille ja yhteisöille. Laskusta täytyy aina sopia erikseen etukäteen. Jos olet kiinnostunut tästä vaihtoehdosta, ota meihin yhteyttä joko sähköpostilla tai soittamalla. Alle 100 euron laskuille lisätään 10,00 euron pienlaskutuslisä.

Postiennakko

Postiennakon voi valita maksutavaksi vain tavallisen postipaketin yhteydessä. Lähetämme postiennakolla enintään 50 euron arvoisen tilauksen. Postiennakkomaksu on 5,90 euroa ja se peritään poikkeuksetta kaikissa postiennakkotilauksissa.

Jos postiennakkotilaus palautuu, asiakkaan seuraavaa tilausta ei enää toimiteta postiennakolla vaan seuraava tilaus täytyy maksaa jollain muulla toimitustavalla.


7. Palautukset

Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Muutoin veloitamme aiheettomasta palautuksesta aiheutunueet kulut, kuitenkin aina vähintään 25,00€.

Palauttaminen onnistuu kätevimmin joko paketin mukana toimitetulla palautuskortilla tai Postin tiskiltä asiakaspalautuksena. Kun palautus on saapunut meille, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse ja otamme palautuksen käsittelyyn. Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Palautus on maksuton Suomen sisällä. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.


8. Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä esim. palautelomakkeen kautta. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan. Tämän lisäksi lisäämme kaikkiin ulkomaille tehtäviin toimituksiin 10,00 euron laskutuslisän tilauksen aiheuttamasta lisätyöstä johtuen.


9. Lisätyöt ja laskutettavat työt

Toisinaan tilauksien yhteydessä saattaa tulla lisätyötä esim. tilaukseen liittyvien lisäselvityksien (esim. tulli- ja veroselvitykset, täytetävät lomakkeet) tai erityistoiveiden (esim. lahjapakkaus) osalta. Jos lisätyö aiheutuu asiakkaan vuoksi, veloitamme kaiken aiheutuvan lisätyön suoraan asiakkaalta. Veloituksemme lisätyöstä on 50,00e/h ja minimilaskutus on 0,5h. Laskutettavasta työstä ilmoitetaan aina asiakkaalle ennen työtä, mikäli mahdollista.